poniedziałek, 29 maja 2017

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #33: Robimy rzeczy z innych rzeczy!

Witam szanowne państwo-draństwo w trzydziestej trzeciej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z czytających DansE MacabrE jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.


Do tej pory, co można wywnioskować po tytule posta, odbyły się trzydzieści dwie edycje, których podsumowania znajdziecie TUTAJ


Gospodarzem trzydziestej trzeciej edycji jest Dziadu z Lasu, którzy na łamach bloga Dziadu z Lasu opublikowali wprowadzenie zawierające temat na maj, czyli Robimy rzeczy z innych rzeczy!


To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.

***
Muszę powiedzieć szanownemu państwu-draństwu, że po przeczytaniu tematu jaki Dziadu z Lasu zaproponował w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego na miesiąc maj pierwszym pomysłem jaki wpadł mi do głowy, było zrobienie kilku wiejskich barykad/płotów wykonanych z gałęzi - takich jakie zrobiłem na dioramie Zbrojnych z Middenheim.



Jednak awaria pieca węglowego i konieczność naprawy podajnika podsunęła mi lepszy pomysł. Przy okazji demontażu podzespołów pieca, postanowiłem oczyścić podajnik i pojemnik z węglem z osadu, który zgromadził się tam przez dekadę użytkowania.

I tak po kilkudziesięciu minutach udało mi się zebrać pudełko rdzawych fragmentów osadu, który postanowiłem w ramach FKB użyć do waloryzacji podstawek Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów.



Elementy przykleiłem do podstawek klejem cyjanoakrylowym, a następnie pokryłem klejem wikol wolne przestrzenie podstawek, które następnie posypałem piaskiem o różnego grubości. Po wyschnięciu kleju piasek pokryłem czarną farbą zmieszaną z wikolem.

Przyklejonych wcześniej rdzawych fragmentów osadu nie malowałem. Po pomalowaniu modeli pokryję piasek pigmentami w rdzawych kolorach pozostawiając fragmenty osadu w oryginalnym stanie.


I to by było na tyle. Mam nadzieję, że szanowne państwo-draństwo nie znudziło się za bardzo lekturą powyższego wpisu. Zostały jeszcze dwa dni, więc zachęcam was do udziału w #33 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz propagowania inicjatywy wśród znajomych. Publikujcie wpisu na swoich blogach lub blogach swoich znajomych, a o wpisach informujcie w komentarzach na łamach bloga Dziadu z Lasu.
***
I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz