poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Podsumowanie miesiąca. Sierpień.

sierpniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 23 posty, mniej niż w roku ubiegłym.

galerii pokazałem Wam zdjęcia rynsztokowca, ogara Chaosu, trollobójcy oraz trapera i makiet Teufelsbergu.

A w ramach #72 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem model Lavrack with mounted Lahmia.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o znaczących miejscach Akwitanii oraz Artois, a także ludności i polityce księstwa i relacjach z sąsiednimi krainami.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W piątki na blogu zamieściłem recenzje Magiczny Portal od Mini Monsters, Adventuring Accessories od Reaper Miniatures oraz Skeleton Infantry od Wargames Atlantic i Wolves Skulls od SpellCrow.

Opublikowałem także kolejne wydania cyklu Zebrane z tygodnia: #489#490, #491 oraz #492 #493.

Ponadto na łamach bloga polecałem Wam wysłuchanie audiobooków Storytel: Ragnarok 1940, tom 1. Marcin Mortka...

...a także zdradziłem kolejne szczegóły z życia Stefana: #18...

...i zamieściłem #98 część cyklu muzycznie.



I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 15.5k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znów znalazły się Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz reddit.com oraz Gardens of Hecate.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazły także wpisy Galeria: Łowcy czarownic oraz Galeria: Listy gończe i Recenzja: Skeleton Infantry od Wargames Atlantic.

Na dzień 31082020 blog posiada 252 obserwatorów i 589 polubień na on FB oraz 3287 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Miłosz K., Piotr F., Sebastian K., Tomasz W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz