poniedziałek, 30 listopada 2020

Podsumowanie miesiąca. Listopad.

listopadzie na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 23 posty, przy okazji świętując 11 rocznicę powstania bloga.

galerii znaleźli się Rynsztokowiec, Pomiot Chaosu, Bukanier oraz Pasterz, a także Stodoła i Dom, a także zapytałem Was o opinię na temat nowych teł do fotografii.

Opublikowałem wpis w ramach październikowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego: Nie wszystko złoto, co się świeci oraz zrobiłem minidioramę w ramach listopadowego wydania Nim wstanie dzień...

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Bordeleaux: Relacje z sąsiednimi królestwami i znaczące miejsca, a także Brionne: Kraina oraz ludność i polityka.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W ramach warsztatowych czwartków rekrutowałem Jeźdźców Terradonów oraz Salamandrę do drużyny Jaszczuroludzi z Lustrii.

Podzieliłem się także wrażeniami z lektury powieści Kroniki Malusa Mroczne Ostrze - Krwawy Sztorm, napisanej przez Dana Abneta i Mike Lee. A w piątki na blogu zamieściłem recenzje Dwarf Blacksmith oraz Barbarian Veteran od Scibor MM, a także Kosze i wiadra od Orzol Studio i Figures (mix) od Mini Monsters.

Zamieściłem #099 wydanie cyklu muzycznie oraz #021 odcinek z życia Stefana.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 14k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znów znalazły się Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz reddit.com oraz Wargame Terrain.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Galeria: Zwiadowcza kompania z Królestw Ogrów oraz Galeria: Teufelsnerg. Stodoła II i Recenzja: Kroniki Malusa Mroczne Ostrze - Krwawy Sztorm, Dan Abnet i Mike Lee.

Na dzień 30112020 blog posiada 252 obserwatorów i 654 polubień na on FB oraz 3361 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Michał Sz., Miłosz K., Piotr F., Sebastian K., Tomasz W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz