wtorek, 31 sierpnia 2021

Podsumowanie miesiąca. Sierpień.

sierpniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 31 postów.

Na początku miesiąca przypomniałem Wam, że możecie wesprzeć Warheim FS na patronite.pl.

W ramach sierpniowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem odświeżyłem podstawki pod Barykadami oraz zbudowałem Budynki specjalnej na turniej Warheim FS - xXx.

W sierpniu opublikowałem także zasady opcjonalne do Warheim FS: Motłoch oraz Zmienne Wiatry Magii, a także zamieściłem relację z rozgrywki pomiędzy Strigoi a Piwowarami.

galerii znalazły się zdjęcia Skinka, Niewolnika, Mistrza Miecza Hoetha, Przepatrywacza oraz Las i Pola.

W warsztacie rekrutowałem ogra i ptaszników z Catrazzy do Psów Wojny  oraz zrecenzowałem Mercenary Wizard oraz Nobleman od MOM Miniaturas, a także Crossbowmen od Lead Adventure i Butcher od Rotten Factory.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Księstwie Mousillon: Ludność i polityka, Społeczeństwo oraz Prawo i Religia.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #004, #005, #006 oraz #007 #008. 

Zamieściłem także #030 odcinek z życia Stefana oraz #103 wydanie cyklu Muzycznie i krótki wpis z okazji kolejnej rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.




I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 13k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Recenzja: Citizens of the Old World od Heresy Lab oraz Galeria: Teufelsberg. Las IV i Galeria: Grasanci Chaosu. Stronnicy - Niewolnik III.

Na dzień 31082021 blog posiada 255 obserwatorów i 775 polubień na FB oraz 3566 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Arkadiusz Ś., Miłosz K., Tomek W., Maciej K., Tomasz G., Michał G., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz