czwartek, 31 marca 2022

Podsumowanie miesiąca. Marzec.

marcu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 31 postów.

W ramach przygotowania do turnieju Warheim FS zaprezentowałem kubki i smycze, a także nagrody ufundowane przez Battle-Models oraz Lasercut Buildings i Alien Lab Miniatures.

Pochwaliłem się nagrodami od the Army Painter, które wygrałem w konkursie Gamemaster

Napisałem kilka słów na temat dostępnych na Storytel audiobooków Przebierańcy oraz Krew nie woda. Mike Carey.

galerii opublikowałem zdjęcia Prezbitera Sigmara od Avatars of War, Włócznika Elfów Wysokiego Rodu oraz Kameleona i Odrzuconego od GW, a także Magistra Magii od Dunkeldorf Miniatures do Warheim FS.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim

Zrecenzowałem modele i zestawy Crystalic Rocks Basing kit od AlienLab Miniatures, Goblin Chief on Dog od Scibor MM oraz Highwayman Waldmann Mounted (AX117) od Heresy Lab i GM Dungeons and Caverns Core Set od the Army Painter.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w marcu mogliście poznać bliżej Twierdze Krasnoludów: Karak Azul, Karak Drazh, Karak Kadrin oraz Karak Osiem Szczytów i Karak Varn.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #035#036, #037 oraz #038. 

Zamieściłem także kolejny odcinek z życia Muzycznie.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 7.5k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Galeria: Jaszczuroludzie z Lustrii. Stronnik - Skink Kameleon IV oraz Warsztat: Budowa stołu modułowego 'Ruiny Mordheim', część 14 i Konkurs Gamemaster od The Army Painter.

Na dzień 31032022 blog posiada 255 obserwatorów i 861 polubienia na FB oraz 3747 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Krzysztof Sz., Zygmunt G., Piotr S., Arkadiusz Ś., Maciek K., Michał G., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz