niedziela, 6 marca 2022

Raport #035

Zapraszam do lektury #035 wydania Raportu podsumowującego miniony tydzień na Wrota - polska sieć blogów bitewnych

Model miesiąca (styczeń):

Bullshark "Flanker" od Demi Morgana.

Model tygodnia:

Riverguard Treeleapers od MiSiO Bitewnego Zgiełku.

Galeria:

Recenzje:

  • Na DansE MacabrE zrecenzowałem zestaw Crystalic Rocks Basing kit od AlienLab Miniatures

Figurkowy Karnawał Blogowy:

  • Potsiat na swoim blogu Gangs of Mordheim podsumował ostatnią edycję Figurkowego Karnawału Blogowego, a Marian na łamach Maniexite opublikował temat na marzec.

Raporty bitewne:

Inne:

  • Na DansE MacabrE zamieściłem podsumowanie miesiąca, podsumowałem także kolejny etap prac nad modułowym stołem z ruinami Mordheim, a także napisałem kilka słów na temat krasnoludzkiej twierdzy Karak Azul w uniwersum Warhammer Fantasy.
  • Podsumowanie miesiąca znajdziecie także na blogu Furius Paints.
  • Ponadto Michał na DwarfCrypt opublikował wpis dotyczący barbarzyńskiej agresji Rosji na Ukrainę, a ja pozwoliłem sobie na DansE MacabrE opublikować Bayraktar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz