środa, 31 sierpnia 2022

Podsumowanie miesiąca. Sierpień.

sierpniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 28 postów.

W ramach nowej kampanii Warheim FS rozegrałem z Maćkiem K. potyczkę, z której raport możecie przeczytać TUTAJ

Opublikowałem zasady Szkutników z Barak Varr oraz nową wersję Podręcznika do Warheim FS.

Napisałem także kilka słów na temat dostępnych na Storytel audiobooków z serii Śmiertelne wyliczanki, czyli Mam chusteczkę haftowaną oraz Chodzi lisek koło drogi autorstwa Hanny Greń oraz pochwaliłem się modelami od Footsore Miniatures

galerii opublikowałem zdjęcia Niewolnika, Wojownika Cienia, Saurusa i Zwierzoczłeka, a także wziąłem udział w prowadzonej przez Bahiora z The Dark Oak edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, w ramach której pomalowałem Jeźdźców Wilków.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a także rekrutowałem Bohaterów i Niewolników Piratów z Sartosy.

Zrecenzowałem modele Llywelyn ap Gruffudd, Prince of Wales od Footsore Miniatures, Mounted Hetman Stefan (AX125) od Heresy Lab oraz GM Desert and Arid Wastes Terrain Kit od the Army Painter i Johannes Koch Witch Hunter od Dunkeldorf Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ, a takżę TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 9k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Organizacyjnie: Podręcznik Warheim FS oraz regulamin i scenariusze na turniej mRagnarok vol. 1 oraz Drużyny: Szkutnicy z Barak Varr i Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #96: Rozmiar ma znaczenie.

Na dzień 31082022 blog posiada 255 obserwatorów i 870 polubień na FB oraz 3871 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Krzysztof Sz., Zygmunt G., Piotr S., Mateusz J.Arkadiusz Ś., Jacek D., Tomek W. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz