piątek, 30 września 2022

Podsumowanie miesiąca. Wrzesień.

We wrześniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty.

Napisałem także kilka słów na temat dostępnego na Storytel audiobooka z serii Śmiertelne wyliczanki, czyli Sam w dolinie Hanny Greń

galerii opublikowałem zdjęcia Niewolnika, Wojownika Cienia oraz Saurusa i Kawalerzysty Chaosu, a w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem Trollobójców z Karak Kadrin.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a także rekrutowałem Piratów, Żołnierzy Okrętowych, oraz Przepatrywaczy i Ogra Piratów z Sartosy.

Zrecenzowałem modele Rotten Barbarian No 1 od Rotten FactoryBroadsword od MOM Miniaturas oraz Dwarven Doors SET1 od Mini Monsters Dwarf Wild Chieftain od Scibor MM.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 6.5k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Teufelsberg, Stosy drewna oraz Galeria: Kult Pogromców z Karak Kadrin i Recenzja: Rotten Barbarian No 1 od Rotten Factory.

Na dzień 30092022 blog posiada 255 obserwatorów i 882 polubień na FB oraz 3895 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Krzysztof Sz., Zygmunt G., Piotr S., Mateusz J.Arkadiusz Ś., Jacek D., Tomek W., Sebiastian K. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz