sobota, 19 listopada 2022

Galeria: "W górach szaleństwa" od Medusa Project.
Gallery: "At the Mountains of Madness" from Medusa Project.

Postanowiłem na chwilę odpocząć od budowy modułowego stołu z ruinami Mordheim i pomalowałem zestaw modeli W górach Szaleństwa od Medusa Project, który zrecenzowałem w miniony wtorek, a który wciąż możecie nabyć na trwającej na Kickstarterze zbiórce.

Modele pomalowałem głównie przy użyciu Contrastów i Technicali od GW, a śnieg zrobiłem z kleju PVA zmieszanego z sodą oczyszczoną.

Malowanie zajęło mi około 5 godzin, w trakcie których wysłuchałem dostępne na Storytel audiobooki Zew Cthulhu oraz Przypadek Charlesa Dextera Warda i Kolor nie z tej planety, a efekty możecie obejrzeć na poniższych zdjęciach
.
I decided to take a break for a while from building a modular table with the ruins of Mordheim and painted the model kit In the Mountains of Madness from Medusa Project, which I reviewed last Tuesday, and which you can still buy at the ongoing Kickstarter collection.

I painted the models mainly with Contrasts and Technicals by GW, and snow was made of PVA glue mixed with baking soda.

Painting took me about 5 hours, during which I listened to the audiobooks of Zew Cthulhu and Przypadek Charlesa Dextera Warda and Kolor nie z tej planety available on Storytel, and you can see the results in the photos below.


Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz