środa, 30 listopada 2022

Podsumowanie miesiąca. Listopad.

W listopadzie na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty.

galerii opublikowałem zdjęcia NiewolnikaWojownika Cienia oraz Jeźdźca Terradonów i Kawalerzysty Chaosu, a także zdjęcia pomalowanych figurek z zestawu startowego W Górach Szaleństwa.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a także rekrutowałem WyklętegoŻyrokopter i Pomnik Krasnoludzkiego Wojownika z Karak Kadrin oraz przygotowałem do malowania model William Dyer.

Przy okazji 13-tej rocznicy powstania bloga opublikowałem także wpis w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego.

Zrecenzowałem modele Delma od MOM Miniaturas, Dwarven Doors SET2 od Mini Monsters, Dwarf Wild Chieftain od Scibor MM oraz GM Snow and Tundra Terrain Kit od the Army Painter i W górach szaleństwa, zestaw plików 3D STL od Medusa Project.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 35k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Teufelsberg, część 1: Mur pruski oraz Imperium, część 105 - Prowincje. Wielkie Księstwo Reiklandu i Wolne miasto kupieckie Kemperbad, część 18 - Znaczące miejsca i Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #99: Co by było gdybyście nigdy nie trafili na ludzikowe hobby?.

Na dzień 30112022 blog posiada 255 obserwatorów i 884 (-2) polubień na FB oraz 3943 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Krzysztof Sz., Zygmunt G., Piotr S., Mateusz J.Arkadiusz Ś., Jacek D., Tomek W., Sebiastian K. za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz