sobota, 31 grudnia 2022

Podsumowanie miesiąca. Grudzień.

grudniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty.

galerii opublikowałem zdjęcia NiewolnikaWojownika Cienia oraz Jeźdźca Terradonów i Ogara Chaosu.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ oraz TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a także przygotowałem do malowania modele Lake, Amelia Airhart oraz Douglas Mawsnow i Elder Things.

Przy okazji 100-tej edycji opublikowałem także wpis w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego.

Zrecenzowałem modele William Marshal od Footsore Miniatures, Syn Wiktor (AX073) od Heresy Lab oraz Barbarian Ogre od Rotten Factory, Fernando the Duelist od Dunkeldorf Miniatures i Archer from MOM Miniaturas.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 15k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Teufelsberg, część 1: Mur pruski oraz Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #99: Co by było gdybyście nigdy nie trafili na ludzikowe hobby? i Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #100: Plany na przyszłość....

Na dzień 31122022 blog posiada 255 obserwatorów i 885 (+1) polubień na FB oraz 3966 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz