czwartek, 31 sierpnia 2023

Podsumowanie miesiąca. Sierpień.

sierpniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 25 postów.

galerii opublikowałem zdjęcia MyśliwegoWilliama Dyera, Rydwanu oraz Łowcy i Myśliwego.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele GraveiraMroczne WilkiRój nietoperzy i Ścierwowóz.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ.

Zrecenzowałem modele Rotten Mother od Rotten Factory, Dwarf Ranger od Scibor MM oraz Bannerman i Musician 1 od Footsore Miniatures i Amber Husaria 1 (ABS006) od Heresy Lab.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJTUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Poleciłem Wam także wysłuchanie audiobooka Znachor i Inkwizytor Michała Śmielaka.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 30k razy.

Na dzień 31082023 blog posiada 255 (0) obserwatorów i 931 (-1) obserwujących na FB oraz 3959 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz