niedziela, 31 grudnia 2023

Podsumowanie miesiąca. Grudzień.

grudniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty.

galerii opublikowałem zdjęcia Mary AmningTrapera oraz Inżyniera i Przepatrywacza.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Rajtar IRajtar II oraz Raitar III i Krasnoludzkich rangerów z Nuln.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ.

Zrecenzowałem zestawy Outlaw Slingers i Bowmen 1 oraz Levy 2 od Footsore Miniatures, Temple od Gamers Grass i Awakened Wyldwood od Games Workshop.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.

Napisałem także kilka słów na temat dostępnych na Storytel audiobooków oraz Dreszcz 2 oraz Dreszcz 3 Jakuba Ćwieka.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 13k razy.

Na dzień 31122023 blog posiada 255 (0) obserwatorów i 933 (+0) obserwujących na FB oraz 4052 opublikowane posty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz