poniedziałek, 1 stycznia 2024

Podsumowanie 2023 roku na blogu DansE MacabrE.

Ale że już? Rok 2023 przeszedł do historii i nikt nie mówi 2024 będzie moim rokiem, czyli małpy już się nauczyły, że lepiej nie będzie.

Powtarzam słowa sprzed roku, ale czas biegnie coraz szybciej i gdybym miał powiedzieć co zrobiłem w minionym roku bez zaglądania do podsumowań miesiąca to byłoby to bardzo trudne.

Modelarsko wciąż nie jest źle. Znów pomalowałem trochę modeli, których zdjęcia możecie i będziecie mogli oglądać na blogu. Ponadto, wciąż jestem w trakcie budowania modułowego stołu z ruinami Mordheim - który już jako tako wygląda.

W kwestii grania w Warheim FS jest źle, jest gdzie, jest z kim, tylko za bardzo nie ma kiedy. Nie wiem czy coś w tej kwestii się poprawi.  Tyle dobrego, że w kwietniu październiku odbyły się turnieje Warheim FS.

Zresztą, wciąż wszystko to jakieś takie... 

Wciąż nie przeszło mi zmęczenie mediami społecznościowy i aktywizowaniem środowiska. Kilka razy zastanawiałem się już na usunięciem konta na facebook, na którym coraz trudniej znaleźć cokolwiek wartościowego, a liczba reklam jest ogromna. 

Podręcznik do Warheim FS można uznać za skończony, na grupie Warheim FS umieściłem odnośnik do wersji wip i poprosiłem Was o przeczytanie i podzielenie się uwagami na które wciąż czekam.

Odnośnie Forum Warheim FS, to w ankiecie na wspomnianej powyżej grupie 8 osób zadeklarowało chęć zrzucenia się opłatę za kolejny rok działania forum, zobaczymy czy uda się zebrać fundusze. 

I to by było na tyle. Zobaczymy co los przyniesie.


Podsumowania miesiąca

I - II - III

IIII - V - VI

VII - VIII - IX

X - XI - XII

Podsumowania miesiąca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz