środa, 30 kwietnia 2014

Podsumowanie miesiąca. Kwiecień.

Kwiecień to 24 posty opublikowane na łamach bloga.

W kwietniu w zakończyłem prace nad Barykadami złożonymi głównie z bitsów od Lead Adventure, Mini Monsters i Games Workshop. Pomalowałem figurki Saramonde Crusaders Chronicler, Kyla Bounty Hunter Marius Burrowell, Gnome od Reaper Miniatures oraz Dwarf Messenger od Mirliton SG i Halfling with a knife od SpellCrow. Ponadto skleiłem i pomalowałem nowych Niewolników dla kompanii Mrocznych Elfów z Naggaroth. Na blogu opublikowałem także kolejne zdjęcia Nieumarłych pomalowanych w 2013 roku: Von Carsteina oraz Krwawego Smoka.

Z kolei w ramach przybliżania państwu-draństwu historii uniwersum Warhammera udostępniłem na blogu cztery wpisy zawierające informacje na temat Ursuna, Ojca Praniedźwiedzia, Dawnej Wiary oraz dwóch Przodków Krasnoludów: Grimnira i Grungniego.

W kwietniu na blogu opublikowałem także cztery wpisy, w których krótko zaprezentowałem modele Metal Militia - Commando od Lead Adventures, Kapłana Run z młotem i Niziołka z nożem od SpellCrow oraz figurkę Mariusa Burrowella, Gnoma od Reaper Miniatures.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#160, #161, #162 oraz #163) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#59, #60, #61 oraz #62) na Wrotach.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz