piątek, 31 października 2014

Podsumowanie miesiąca. Październik.

październiku udało mi się opublikować na blogu 25 wpisów, czyli znów nieco mniej niż w minionym 2013 roku.

Bieżące podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od trzech wpisów, z których jestem szczególnie zadowolony.

Pierwszy to oczywiście post zawierający kolejną edycję podręcznika do osadzonej w uniwersum Warhammer Fantasy skirmiszowej gry bitewnej Warheim FS. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście do podręcznik w wersji 0.75 można pobrać między innymi STĄD.

Z kolei w drugim wpisie na który chcę zwrócić waszą uwagę chwalę się witryną w której trzymam zebrane przez lata modele i figurki do Warheim FS.

I w końcu trzeci z wyróżnionych wpisów, to post w którym zamieściłem zdjęcia ukończonego Fortu Krasnoludów, dioramy z której jest bardzo zadowolony.

Ponadto w październiku pomalowałem model krasnoludzkiego Mistrza Inżyniera oraz zamieściłem zdjęcia pomalowanych w 2013 roku Nieumarłych służących przy boku Nekrarchy i Strigoi.

W mijającym miesiącu na łamach Danse Macabre opublikowałem trzy recenzje przybliżając szanownemu państwu-draństwu zestawy pierzastych skrzydeł od Ristuls Extraordinary Market oraz pudełko do przenoszenia figurek Black Box - 60 modeli od Safe and Sound i w końcu pozwoliłem sobie zamieścić kilka słów na temat Trylogii Husyckiej autorstwa Andrzeja Sapkowskiego.

Zamieściłem także wpis w ramach drugiej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

październiku na łamach bloga kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem cztery kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #14, #15 oraz #16 i #17.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#186, #187, #188 oraz #189) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#85, #86, #87 oraz #88) na Wrotach.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz