piątek, 28 listopada 2014

Recenzja: Malagor The Dark Omen od Games Workshop.

W ostatni piątek miesiąca zapraszam szanowne państwo-draństwo do lektury wpisu zawierającego relację z rozpakowania kolejnego blistra z modelem od Games Workshop. Korzystając z wciąż trwającej wyprzedaży w sklepie Hobbystore.pl nabyłem między innymi przedstawiony poniżej model Malagor The Dark Omen.

Malagor The Dark Omen, podobnie jak pozostałe zamówione modele od GW otrzymałem zapakowany w oryginalny stary blister, wewnątrz którego znalazła się jeszcze kwadratowa podstawka 25x25mm oraz ulotka z logo firmy i innymi niezbędnymi informacjami.

Blister zawiera jedną figurkę przedstawiającą imiennego bohatera Zwierzoludzi Chaosu - Malagora The Dark Omen. Model w skali 28 mm został odlany w białym metalu, na figurce znalazłem kilka nadlewek, sporo pozostałości po kanałach doprowadzających metal do formy oraz wyraźnie widoczną linię podziału formy. Na oczyszczenie modelu trzeba było więc poświęcić trochę czasu.

Złożoną z czterech części figurkę postanowiłem skleić za pomocą sztyftów, kleju cyjanoakrylowego i GSu, który okazał się niezbędny w przypadku przytwierdzenie ciężkich skrzydeł do korpusu. Bowiem, choć części były dość dobrze spasowane do siebie, to jednak sam klej nie wytrzymywał pod ciężarem metalu.

Figurka Malagora The Dark Omen podobała mi się od dawna i cieszę się, że udało mi się nabyć ten wzór z dość atrakcyjnej cenie. Model wyrzeźbiony jest z pomysłem i charakterem, a liczne detale nadają mu niepowtarzalny styl, trudny do osiągnięcia w przypadku współczesnych plastikowych figurek Zwierzoludzi Chaosu.

Model w trakcie rozgrywek w Warheim FS służył będzie w szeregach kompanii naznaczonych znakiem Tzeentcha Zwierzoludzi Chaosu.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz