czwartek, 30 kwietnia 2015

Podsumowanie miesiąca. Kwiecień.

Szanowne panie, szanowni panowie w kwietniu na bloga Danse Macabre zamieściłem 28 wpisów, czyli nieco więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Na blogu zamieściłem dwie recenzje modeli, w których przybliżyłem wam zawartość pudełek z figurkami Darius the Blue, Wizard od Reaper Miniatures oraz Slynx the Cat od Bombshell Miniatures.

Udało mi się także pomalować kolejne modele Strażników dróg z Averlandu. Do ukończonych figurek dołączyły Konie bojowe oraz Rajtarzy.

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Groana #8 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było Fifty Shades of Grey.

Na blogu zamieściłem również odnośniki do kolejnych kart elementów terenu (Mistyczne monumentyTajemnicze budowle oraz Lokacje), które przygotowałem wraz z Pepe. Ponadto na blogu pojawiła się errata dotycząca Stygmatów Chaosu do Warheim FS oraz zapytałem was co powinno znaleźć się na diagramach w podręczniku.

Oprócz zaprezentowanych powyżej wpisów w kwietniu na łamach Danse Macabre udostępniłem szanownemu państwu-draństwu kolejne posty z serii historia świataUpadek Dawnych Slaanów, Powstanie i upadek Azagotha oraz Powstanie Be'lakora - Zwiastuna Chaosu i Rozwój Elfów. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#212, #213, #214 oraz #215) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#111, #112, #113 oraz #114) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

kwietniu zamieściłem także kolejny wpis firmowy oraz posty związane z obchodzonym na początku miesiąca Triduum Paschalnym oraz Zmartwychwstaniem.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz