niedziela, 31 maja 2015

Podsumowanie miesiąca. Maj.

Jak zapewne zauważyliście w maju na blogu Danse Macabre zamieściłem 29 wpisów, czyli nieco więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Na łamach blogu zamieściłem dwie recenzje, w pierwszym wpisie zaprezentowałem szanownemu państwu-draństwu model Fitch, Halfling od Reaper Miniatures  od Reaper Miniatures, z kolei druga recenzja to przedstawienie zawartości pudełka Nemesis - dodatku do gry planszowen Relic: Tajemnica Sektoria Antian od wydawnictwa Galakta.

maju pomalowałem także kolejne modele do drużyny Strażników dróg z Averlandu. Do skończonych figurek dołączyli Prezbiter Sigmara oraz Traperzy i znaczniki pułapek.

Wziąłem także udział w prowadzonej przez koyotha #9 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było Kontrast.

Na blogu zamieściłem także zasady dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy do Warheim FS.

Ponadto, w szeregach Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów pojawili się Ogniobrzuchy, Rzeźnik, Żelazobrzuchy oraz Traperzy i Byk z ołowiomiotaczem.

Oprócz wymienionych wyżej wpisów w maju na blogu Danse Macabre opublikowałem kolejne posty z serii historia świataRozwój Krasnoludów, Rozwój ludzkości oraz Rozwój niziołków i Rozkwit ludzkości. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#216, #217, #218 oraz #219 i #220) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#115, #116, #117 oraz #118 i #119) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

I dla porządku, wypada wspomnieć jeszcze o kolejnym wpisie z serii Muzycznie oraz gościnnym ogłoszeniu dotyczącym turnieju Mordheim.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz