wtorek, 30 czerwca 2015

Podsumowanie miesiąca. Czerwiec.

W czerwcu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 26 wpisów, czyli nieco mniej niż w 2014 roku.

Na blogu opublikowałem cztery recenzje, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu zawartość pudełek z modelami Vistaril Quillscratch, Wizard i Darkrasp, Death Priest od Reaper Miniatures oraz Monkey First Mate od Bombshell Miniatures, a także przybliżyłem wybrane orkowe bitsy od SpellCrow

Udało mi się także pomalować kolejne modele Strażników dróg z Averlandu. Do ukończonych figurek dołączyli Sierżant oraz Kapitan.

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Tomka #10 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim była Upadła Madonna z wielkim cycem.

Ponadto w czerwcu w szeregi Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów wcieliłem modele Byka, Chorążego oraz Sygnalistę i Szablozębne.

Oprócz zaprezentowanych powyżej postów w czerwcu na łamach Danse Macabre udostępniłem szanownemu państwu-draństwu kolejne wpisy z serii historia i geografia świataWtargnięcie Chaosu, Wielcy grafowie Middenheim. O grafie Mandredzie Szczurobójcy i niezwykłym serze oraz Stary Świat, Czymże jest cnota? Kazanie brata Albusa Dominusa, Prezbitera Sigmara z Wolfenburga i Imperium. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#221, #222, #223 oraz #224) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#120, #121, #122 oraz #123) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Na koniec pozwolę sobie przypomnieć szanownemu państwu-draństwu, nie zamieniajcie swojego samochodu w szklaną pułapkę.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz