wtorek, 25 sierpnia 2015

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #12: New retro wave.
Galeria: Spanish Inquisition od Victoria Miniatures.

Witam w dwunastej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Jeśli ktoś z szanownego państwa-draństwa jeszcze nie wie, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący między innymi bloga Wojna w miniaturze.


Do tej pory, jak słusznie wywnioskowaliście po tytule posta, odbyło się jedenaście edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ


Gospodarzem dwunastej edycji jest Dziadu z Lasu, który na łamach Dziadu z Lasu opublikował wprowadzenie zawierające temat na sierpień, czyli new retro wave.


To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.

***
Nie będę szanownego państwa-draństwa oszukiwał, gdy przeczytałem temat #12 edycji FKB miałem plany na zupełnie inne modele - chciałem skonwertować modele Orków tak, by przypominały duet z Pulp Fiction. Ale plany planami, a życie życiem. Zabrakło czasu i chęci. Zresztą nie chciałem też dublować Tomka z Sobie maluję, który ubiegł mnie z konwersją w podobnym stylu.

No i tak przeglądając niepomalowane modele trafiłem na trzy figurki, które powinny pasować do tematu, jeśli nie historią, to na pewno kolorystycznie, bo za pewne...



...ale skoro już rozpakowałem modele Spanish Inquisition od Victoria Miniatures, to uznałem, że #12 edycja FKB będzie dobrym pretekstem by figurki pomalować.

Szanowne państwo-draństwo musi mi wybaczyć taki, a nie inny wybór ale moje obycie dyskotekowe wygląda jak na filmie poniżej...


...więc obrałem kurs w stronę kinematografii z którą jest nieco, ale niewiele, lepiej.

Pomalowanie prezentowanych poniżej modeli wraz ze zrobieniem podstawek zajęło mi około 4 godzin, dla mnie był to prawdziwy speedpainting ale i same modele ułatwiły nieco zadanie, bo i ile można malować figurki składające się głównie z czerwonych/purpurowych/różowych szat?





***
I to by było na tyle. Mam nadzieję, że szanowne państwo-draństwo nie znudziło się za bardzo lekturą powyższego wpisu. Zostało jeszcze kilka dni, więc zachęcam was do udziału w #12 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz propagowania inicjatywy wśród znajomych. Publikujcie wpisu na swoich blogach lub blogach swoich znajomych, a o wpisach informujcie w komentarzach na łamach bloga Dziadu z Lasu.

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na wyróżnione pogrubieniem odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz