piątek, 28 sierpnia 2015

Recenzja: Leisynn, Mercenaries Mage od Reaper Miniatures.

W ostatni piątek wakacji 2015 roku zapraszam szanowne państwo-draństwo do lektury krótkiej recenzji modelu Leisynn, Mercenaries Mage, który na dioramie oraz w trakcie rozgrywek w Warheim FS pełnił będzie rolę Czarownika lub Czarnoksiężnika Chaosu.

Figurka Leisynna zapakowana została przez ekipę z Reaper Miniatures w blister wykonany z tworzywa sztucznego i tektury, na którym umieszczono logo firmy, nazwę modelu oraz wszelkie inne niezbędne informacje.

Blister zawiera jedną figurkę Leisynn, Mercenaries Mage oraz plastikową, kwadratową podstawkę 25 x 25 mm. Model odlany został w białym metalu. Na figurce znalazłem kilka nadlewek oraz linii podziału formy, których usunięcie nie zabrało jednak wiele czasu. Ponadto, wyprostowałem kostur, który skrzywił się podczas transportu modelu.

Wyrzeźbiony przez Tima Prowa model Leisynna, to ciekawa i bogato wyposażona figurka. Zarówno wężowy kostur, czaszki dzikich zwierząt oraz duża księga zaklęć czy w końcu postrzępiona szata, sprawiają że model z powodzeniem może w uniwersum Warhammer Fantas pełnić rolę Czarownika lub Czarnoksiężnika Chaosu. Jestem zadowolony z zakupu, tym bardziej że model Leisynna kojarzy mi się z magami przedstawionymi na ilustracjach w podręczniku do 1 ed WFRP.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.



***
Zobacz co wydarzyło się na 
Danse Macabre 5 lat temu.
***
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz