środa, 30 września 2015

Podsumowanie miesiąca. Wrzesień.

We wrześniu opublikowałem na łamach Danse Macabre 25 wpisów, czyli tyle samo co w 2014 roku.

Na początku miesiąca przedstawiłem szanownemu państwu-draństwu wpis traktujący o zbliżającej się nowej edycji podręcznika do Warheim FS.

We wrześniu opublikowałem także trzy recenzje, w których przybliżyłem zawartość pudełek z modelami Great Bray-Shaman oraz Captain of the Empire od Games Workshop i Satheras, Elf Warlock od Reaper Miniatures

Wziąłem także udział w prowadzonej przez Pietię #13 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było budujemy nowy dom. Z postępami budowy możecie z kolei zapoznać się TUTAJ.

Ponadto we wrześniu szeregi Najemnych Ostrzy do Warheim FS uzupełniły modele Miotacza Ołowiu oraz Ochroniarza.

Z kolei do Warheim FS zamieściłem erratę modyfikującą zasady dotyczące znaczników kosztowności i machin wojennych oraz pokazałem wam propozycję zmiany mechaniki rzutów na trafienia i zranienia z K6 na 2K6.

Oprócz zaprezentowanych powyżej wpisów we wrześniu na Danse Macabre udostępniłem także kolejne wpisy z serii historia i geografia ImperiumBitwa na Przełęczy Czarnego Ognia, Powstanie Imperium oraz Odejście Sigmara i Kult Sigmara . Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#234#235#236 oraz #237) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#133#134#135 oraz #136) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Zamieściłem także trzy wpisy nie związane z hobby: Wrzesień 1939, Muzycznie #62 oraz Hanna.

I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło Danse Macabre blisko 9k razy, a wśród najczęściej czytanych postów we wrześniu, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, pierwsze miejsce zajęła prezentacja Pomnika Magnusa Pobożnego, a dalej recenzje figurek 
Great Bray-Shaman i Captain of the Empire od Games Workshop.

Na dzień 30092015 blog posiada 208 obserwatorów i 829 polubień na FB oraz 1536 opublikowanych postów.

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz