wtorek, 8 września 2015

Warsztat: Oldenlitz, Pomnik Magnusa von Bildhofena, zwanego Pobożnym. Część 1.

Na pomysł zrobienia pomnika Magnusa Pobożnego wpadłem czytając wprowadzenie do #13 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, które Pietia zamieścił na swoim blogu.

A ponieważ wciąż nie ukończyłem malowania kompanii Strażników dróg z Averlandu pomysł wykonania prostej makiety przypadł mi do gustu.

Do złożenia prezentowanego poniżej monumentu użyłem niemal wyłącznie części pochodzących z makiet produkcji Games Workshop, wśród których znalazły się cztery posągi świętych Kultu Sigmara oraz cztery gryfony z zestawu Chapel oraz tablice i płaskorzeźby z Imperial Bastion oraz stojący na szczycie Magnus Pobożny reprezentowany przez model Empire General.

Ponadto, aby jeszcze mocniej oddać klimat uniwersum Warhammer Fantasy ozdobiłem pomnik licznymi czaszkami, świecami i księgami oraz kilkoma innymi bitsami.

Jak zwykle wszelkie uwagi, pomysły i komentarze mile widziane.







I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdkikwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz