środa, 24 sierpnia 2016

Galeria: Crystalic Rocks Basing Kit od HQ Resin.
Gallery: Crystalic Rocks Basing Kit from HQ Resin.

O ile malowanie Rycerzy Zakonnych idzie mi jak krew z nosa, to z dużo większą przyjemnością pomalowałem niedawno model Krell, Lord of Undeath, czy prezentowany poniżej zestaw Crystalic Rocks Basing Kit od HQResin, który zresztą niedawno zrecenzowałem.

Żywiczne odlewy od HQResin umieściłem na okrągłych podstawkach i zwaloryzowałem dodatkami od Ristuls Extraordinary Market, a dokładniej grzybami z zestawu Mushroom Basing Kit oraz robakami z zestawu Bugs Basing Kit.

Trochę obawiałem się malowania kryształów, które przecież podczas prac nad zestawem Cursed Fantasy Treasure Terrains od Ristuls Extraordinary Market wyszły mi delikatnie mówiąc średnio. Na szczęście Games Workshop udostępniło do sprzedaży jakiś czas temu farby techniczne dedykowane do malowania kryształów: Stormhost Silver oraz Soulstone Blue, Spritstone Red i Waystone Green. Efekty użycia farb możecie zobaczyć i ocenić na zdjęciach poniżej. Dla mnie to wygodne rozwiązanie, które na stałe trafi do warsztatu.
Painting the Knights of the Order doing extremely slowly, but with much more pleasure recently painted model Krell, Lord of Undeath and presented below set Crystalic Rocks Basing Kit from HQResin, which moreover have reviewed recently.

Resin castings from HQResin placed on round bases and valorisation of extras Ristuls Extraordinary Market, mushrooms from a set Mushroom Basing Kit and bugs from a set Bugs Basing Kit.

I was a little afraid to paint crystals that during work on the set Cursed Treasure Fantasy Terrains from Ristuls Extraordinary Market came to me to put it mildly average. Fortunately Games Workshop made available for sale some time ago, the technical paint dedicated to the painting of crystals: Stormhost Silver and Soulstone Blue and Spritstone Red and Waystone Green. The effects of the use of paints can see and evaluate the pictures below. For me it is a convenient solution that permanently will go to my workshop.







I to wszystko na dzisiaj.

Jeśli spodobał ci się wpis to udostępnij post oraz kliknij na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.
And that's all for today. 

If you liked this entry share post and leave mark by clicking on the stars, squares and other G+1 or FB like it !.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz