sobota, 28 lutego 2015

Podsumowanie miesiąca. Luty.

Jak zapewne szanowne państwo-draństwo raczyło zauważyć w lutym na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 18 wpisów, czyli nieco mniej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Choć w mijającym miesiącu nie udało mi się skończyć żadnego modelu do stojącej na warsztacie kompanii Strażników dróg z Averlandu, to pomimo braku czasu wziąłem udział w #6 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz skończyłem zasady dla kompanii Nocnych Goblinów do Warheim FS.

lutym na blogu Danse Macabre zamieściłem trzy recenzje, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu zestaw Books and BookHolders od Ristuls Extraordinary Market oraz zaprezentowałem dwie figurki Ellus Mann, Wizard od Reaper Miniatures Belphegor Winged Monkey od Bombshell Miniatures.

Oprócz w/w wpisów na blogu kontynuowałem także cykl fluffowy, przy czym TYM i TYM wpisem zakończyłem cykl poświęcony historii magii, zaś TU i TU opublikowałem wpisy traktujące o Świętym Oficjum Sigmara.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#203, #204, #205 oraz #206) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#103, #104, #105 oraz #106) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz