wtorek, 3 listopada 2015

Poradnik: Strażnicy dróg z Averlandu. Kompania, część 16. Rydwan, epizod 4 - malowanie drewna.

Dziś mam dla szanownemu państwu-draństwu zapowiadany w poprzednim wpisie, prosty przepis na drewno przy użyciu farb z zestawu Old and weathered wood vol 1 od vallejo.


Nie ma tutaj nic skomplikowanego, a efekt końcowy zależy wyłącznie od tego jakich farb z zestawu zamierzacie użyć.

Jako koloru bazowego użyłem Wood Grain, na którym namalowałem słoje używając kolejno kolorów Varnished Wood oraz Wood Base i Weathered Wood od vallejo. Na koniec całość pokryłem washem Seraphim Sepia od GW.

Jak zobaczycie na zdjęciach słoje malowałem dość grubo, wynika to z faktu, że na zewnętrznych burtach spróbuję zrobić w kolejnych krokach efekt odpryśniętej farby spod której widać będzie drewno, natomiast wewnątrz pojazd będzie brudzony - stąd szkoda mi było wysiłku na malowanie detali, które i tak znikną pod kolejnymi warstwami farb i chemii.








I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz