wtorek, 24 listopada 2015

Poradnik: Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht, część 1. Metaliki.

Zrobiłem sobie krótką przerwę od pracy nad Strażnikami dróg z Averlandu i rozpocząłem malowanie modelu Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht od Werewoolf Miniatures, którego recenzję zamieściłem na Danse Macabre w październiku.

Jakie pierwsze pomalowałem metalowe elementy uzbrojenia Ogra. Póki co nie brudziłem modelu zostawiając weathering na koniec pracy nad modelem.

Więcej o malowaniu metalików znajdziecie na Danse Macabre TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ.





I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz