środa, 11 stycznia 2017

Organizacyjnie: 30-dniowe wyzwanie.../WOŚP

Dobry!

Jak zapewne szanowne państwo-draństwo zauważyło DansE MacabrE w ostatnich tygodniach modelarsko leży. Spowodowane jest to kilkoma czynnikami.


Po pierwsze dużymi krokami zbliża się turniej Warheim FS - Ucieczka z Gór Środkowych i związane z wydarzeniem przygotowania zajmują sporo wolnego czasu i nerwów, zresztą ani jednego ani drugiego ostatnio nie mam za wiele. 

Po drugie po świętach paskudnie się przeziębiłem i do tej pory nie odzyskałem jeszcze w pełni sił - niestety na L4 nie mogę sobie pozwolić i świadomie ryzykuję zdarzenia losowe.

I po trzecie to zostaje cała reszta z zimowym zmęczeniem na czele.

Ale dosyć marudzenia. Chcę poruszyć dwie sprawy związane z blogosferą.

30-dniowe wyzwanie...
Pierwsza sprawa to 30-dniowe wyzwanie... We wrześniu minionego roku szanowne państwo-draństwo dość entuzjastycznie podeszło do organizacji kolejnej edycji. Dlatego wraz z Maniexem czekamy na propozycje pytań/zagadnień - tak aby nie powtarzały się z poprzednimi. Nie będzie to łatwe ale liczymy na waszą kreatywność, a propozycje proszę zamieszczać pod TYM wpisem.


WOŚP
Na drugą sprawę uwagę zwrócił mi Borejko z Git Games, a ja przedstawiam ją wam. Niezależnie od tego jakie macie nastawienie do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mam propozycję, żeby na przykład w ramach Figurkowego Karnawału Blogowego - edycja styczeń 2018 wystawić pomalowane modele na aukcje a dochód przeznaczyć na WOŚP. Pytanie tylko czy szanowne państwo-draństwo jest chętne na coś takiego?
***
Ze spraw organizacyjnych to na razie tyle. Zachęcam szanowne państwo-draństwo do dyskusji i udostępnianie tego wpisu.


Pzdr,
qc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz