środa, 20 lutego 2019

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #54: Las & co.
Galeria: Prastare drzewa.

Witam Was w pięćdziesiątej czwartej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa czytającego blog DansE MacabrE jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze 7 września 2014 roku rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.

Do tej pory, co można wywnioskować po tytule posta, odbyły się pięćdziesiąt trzy edycje, których podsumowania znajdziecie TUTAJ

Gospodarzem pięćdziesiątej czwartej edycji jest Luca Lagao, którzy na łamach swojego bloga Gorzej się nie da... opublikował wprowadzenie zawierające temat na luty, czyli Las.

To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.
***
W czasie przygotowania do rozgrywki Warheim FS gracze dowodzący swoimi kompaniami mogą wybrać lub wylosować czy potyczka, którą rozegrają będzie miała miejsce wewnątrz murów czy na terenach wiejskich poza murami.

W grach rozgrywających się poza murami przydają się makiety prastarych drzew, które oznaczają specjalne miejsca istotne dla realizacji scenariusza.

Kilka lat temu zbudowałem od podstaw pierwsze z prastarych drzew, jednak w tym przypadku postanowiłem pomalować gotowe modele Deadwood Trees od Werewoolf Miniatures o których więcej napisałem TUTAJ.

Przed przystąpieniem do malowania odciąłem poskręcane konary, które niespecjalnie mi się podobały oraz wykonałem z gipsu podstawki, które moim zdaniem pasują do całości.

Mam nadzieję, że efekt końcowy podoba się szanownemu państwu-draństwu.

***
I to tyle. Figurkowy Karnawał Blogowy trwa, a do końca miesiąca pozostało jeszcze sporo czasu. Jeśli poczujecie nieodpartą potrzebę dołączenia do zabawy to odnośnik do Waszego wpisu publikujcie w komentarzach na blogu Gorzej się nie da..., a pod koniec miesiąca Luca Lagao zamieści link we wpisie podsumowującym lutową edycję, której tematem przewodnim jest Las!

Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.

 

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz