sobota, 17 kwietnia 2021

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #80: Coś mi tu cuchnie!!! Część 2 z 2.
Galeria: Troll od MOM Miniaturas.
Gallery: Troll from MOM Miniaturas.

Witam szanowne państwo-draństwo i zapraszam do lektury wpisu opublikowanego w ramach osiemdziesiątej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa czytającego blog DansE MacabrE jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze 7 września 2014 roku rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.

Do tej pory, co można wywnioskować po tytule wpisu, odbyły się siedemdziesiąt dziewięć edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ

Gospodarzem osiemdziesiątego wydania jest Pepe, który na swoim blogu Fantasy w miniaturze opublikował na początku kwietnia post z tematem przewodnim - Coś mi tu cuchnie!!! 

To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.
***
Zmotywowany przez Pepe, który jest gospodarzem kwietniowej edycji FKB, sięgnąłem do pudełka z modelami od MoM Miniaturas i wybrał model Trolla, który najbardziej skojarzył mi się z tematem: Coś mi tu cuchnie!!!

Więcej na temat modelu, możecie przeczytać TUTAJ.

Przy okazji postanowiłem poeksperymentować z malowanie skóry i pomalowałem ją wyłącznie farbami shade, czyli starymi washami od GW.

Włosy, przepaska biodrowa oraz oręż to już contrasty i metaliki od GW

Eksperymentowałem także z podstawką, która w zamyśle miała być bagienna, ale średnio jestem z niej zadowolony. Na szczęście nieco udało mi się ją uratować kępkami trawy od Gamers Grass, które Wasz ulubiony lokalny sklep może nabyć w Hurtowni hobbystycznej - Arbooz.eu.
Motivated by Pepe, who is hosting the April Miniatures Blog Carnival edition, I reached into the MoM Miniaturas model box and chose the Troll model that reminded me the most of the theme: Something stinks in here!!!

You can read more about the model in the review HERE.

When painting the Troll, I decided to experiment with painting the skin and painted it only with shade paints, i.e. old wash from Games Workshop.

Hair, loincloth and weapons are contrast paint and metallic paint from Games Workshop.

I also experimented with the baseplate, which was meant to be swampy, but on average I'm happy with it. Fortunately, I managed to save her a bit with tufts of grass from Gamers Grass, which your favorite local store in Poland can buy at the Arbooz.eu


Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz