piątek, 30 czerwca 2023

Podsumowanie miesiąca. Czerwiec.

czerwcu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 posty, które ukazały się na blogu dzięki temu, że w znakomitej większości zostały zaplanowane wcześniej. Niestety czerwiec upłynął mi głównie na pracy, remoncie domu i opiece nad chorymi dziećmi i żoną. Ot, życie.

W efekcie nie wziąłem udziału w Figurkowym Karnawale Blogowym...

Natomiast w galerii opublikowałem zdjęcia Smoczego OgraMyśliwego, Ołtarz Khaina oraz Skinka.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Durgaluk Krzywousty oraz Bohaterów Nieumarłej hordy Liczmistrza, a także Szkielety Ghoule.

Wróciłem także do budowania stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ TUTAJ, a także TUTAJ.

Zrecenzowałem modele Dwarf Ranger od Scibor MM, Guillaume II des Barres od Footsore Miniatures oraz Syn Marek (AX071) od Heresy Lab i People from the Docks No1 od Rotten Factory.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Poleciłem Wam także wysłuchanie audiobooka Drelich. Nim braknie tchu. Jakub Ćwiek oraz kickstarterową zbiórkę Heresylab & Axia - Citizens of the Old World 5.0.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 7.5k razy.

Na dzień 30062023 blog posiada 256 (+0) obserwatorów i 931 (+1) obserwujących na FB oraz 3910 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz