poniedziałek, 8 stycznia 2024

Storytel: Zabójca Skavenów. William King.

Dziś mam dla Was dla kilka słów na temat drugiego tomu przygód Gotreka i Felixa autorstwa Williama Kinga...

Storytel na swojej stronie zapowiedział powieść i streścił fabułę w następujący sposób:

Gotrek i Felix powracają w drugiej powieści z tej epickiej sagi, osadzonej w wielkim mieście Nuln. Usiłując podkopać samą materię imperium za pomocą swojej tajemniczej magii spaczenia, skaveni – zmutowani szczuroludzie Chaosu – gromadzą się w cuchnących kanałach ściekowych pod miastem.

Wciąż podtrzymuję moją opinię, że osadzone w uniwersum Warhammer Fantasy powieści nigdy nie były arcydziełami i nic nie wskazuje na to, by kiedykolwiek miało się to zmienić. Jednak Zabójca Skavenów, które czytałem lata temu, przyjemnie mnie zaskoczył, bo zdążyłem już zapomnieć, że to naprawdę dobre czytadło. Tym bardziej, jeśli ktoś lubi Skaveny, bo w osadzonej w Nuln powieści zostały z typowym dla szczuroludzi humorem przedstawione główne klany. Więcej na temat powieści możecie przeczytać między innymi na łamach serwisu polter.pl 

W chwili gdy piszę tego posta, czytany przez Piotra Balazsa audiobook oceniły 24 osoby, a w 5 stopniowej skali otrzymał ocenę 4.8.

Audiobook na łamach serwisu Storytel znajdziecie TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz