środa, 31 stycznia 2024

Podsumowanie miesiąca. Styczeń.

styczniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 26 postów.

Miesiąc rozpocząłem od podsumowania 2023 roku, wziąłem także udział w Figurkowym Karnawale Blogowym.

galerii opublikowałem zdjęcia Starszej IstotyZbrojnego oraz Adjutanta i Przepatrywacza.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Wóz bojowyZnaczniki kosztownowści oraz Bombardiera i Albrechta Waldnera z Czołgiem Parowym.

Kontynuuję budowanie stołu z ruinami Mordheim, a postępy z prac możecie obejrzeć TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ.

Zrecenzowałem zestawy The Throne of Dwarves: Dwarf Blacksmith with Anvil, Dwarf Jester oraz Dwarven Queen i Dwarven King Statue Objective Marker od Scibor MM.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ.

Napisałem także kilka słów na temat dostępnych na Storytel audiobooków oraz Zabójca Skavenów. William King oraz Cyberpunk 2077: Bez przypadku. Rafał Kosik.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 13k razy.

Na dzień 31012024 blog posiada 255 (0) obserwatorów i 930 (-3) obserwujących na FB oraz 4078 opublikowane posty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz