wtorek, 30 kwietnia 2024

Podsumowanie miesiąca. Kwiecień.

kwietniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 22 posty.

Wziąłem udział w Figurkowym Karnawale Blogowym w którym zaprezentowałem pomalowane modele Klanu wojowników z Nipponu.

Opublikowałem także relację z turnieju Warheim FS - 13-ty!

galerii opublikowałem zdjęcia Zbrojnego oraz Milicjanta i Tana.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Balonu bojowego Klanu wojowników z Nipponu oraz bohaterów, marynarzy i harpunników Piechoty morskiej z Marienburga.

Zrobiłem sobie przerwę w budowie modułowego stołu z ruinami Mordheim i maluję obecnie kompanię Marienburgczyków i Middenheimczyków, a w międzyczasie opublikowałem poradniki, w których pokazałem Wam jak zbudowałem sobie Więźniarkę (TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ) a także Latający dywan.

Zrecenzowałem modele Harpies od Footsore Miniatures, Barbarian Elite No 1 od Rotten Factory oraz Ragnhild the Mutant od Dunkeldorf Miniatures i Niedźwiedziołak (forma zwierzęca) od Unreleased Miniatures.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 15,5k razy.

Na dzień 30042024 blog posiada 254 (-1) obserwatorów i 928 (-3) obserwujących na FB oraz 4148 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz