wtorek, 17 listopada 2015

Poradnik: Strażnicy dróg z Averlandu. Kompania, część 16. Rydwan, epizod 6 - malowanie obić oraz pergaminów i błota.

Dzisiaj mam dla was ostatni odcinek serii związanej z malowanie rydwanu i zaprzęg Strażników dróg z Averlandu.

Pokaże wam, a raczej napiszę jak uzyskałem poszczególne efekty.

Obicia:


Po pomalowaniu drewna, o czym napisałem TUTAJ zabezpieczyłem powierzchnię bezbarwnym lakierem, po wyschnięciu którego naniosłem grubą warstwę chemii Worn Effects od AK Interactive. Następnie pomalowałem powierzchnię kolejno farbami Averland Sunset oraz Yriel Yellow i Flash Gitz Yellow, a także nałożyłem washe Casandora Yellow i Seraphim Sepia od GW.

Po wyschnięciu, w wybranych miejscach zdrapałem farbę przy użyciu wykałaczki oraz krótkiego pędzla o twardym włosiu. Aby uwypuklić efekt obić, górne krawędzie zaznaczyłem farbą Morrow White, a dolne Thamar Black od P3.

Pergaminy:

Jako koloru bazowego użyłem farby Jack Bone od P3, którą stopniowo rozjaśniałem farbą Morrow White. Całość zwashowałem Seraphim Sepia od GW. Z kolei napisy to Thamar Black od P3.

Błoto:

W zasadzie w przypadku brudzingu panuje dowolność. Każdy może używać takich efektów jakie mu pasują i w takiej ilości jaka mu odpowiada. Większość chemii, której użyłem aby ubrudzić machinę wojenną znajdziecie na powyższym zdjęciu.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz