środa, 28 października 2015

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #14: Konwersja czyli jak z dwóch minusów tworzy się plus.
Galeria: Strażnicy dróg z Averlandu. Zaprzęg.

Witam w czternastej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby jakimś cudem ktoś z szanownego państwa-draństwa jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.


Do tej pory, jak prawidłowo wywnioskowaliście po tytule wpisu, odbyło się trzynaście edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ


Gospodarzem czternastej edycji jest Pepe, który na łamach bloga Fantasy w miniaturze opublikował wprowadzenie zawierające temat na październik, konwersja czyli jak z dwóch minusów tworzy się plus.


To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.

***
Pepe zaproponował w październikowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego wykonanie konwersji, a ja uznałem, że to najwyższa pora na ukończenie zaprzęgu Strażników dróg z Averlandu do Warheim FS.

Szanowne państwo-draństwo wybaczy, że nie zaskakuję was niczym nowym ale 'po pierwsze primo' wolnego czasu mi nie przybywa, a 'po drugie primo' nie lubię zostawiać niedokończonych projektów i staram się w miarę możliwości wcisnąć to co mam aktualnie na warsztacie do bieżących edycji FKB.

Nim jednak przypomnę wam poszczególne etapy konwertowania i malowania modelu, zapraszam was do obejrzenia zdjęć pomalowanego i gotowego do gry zaprzęgu.




Stali czytelnicy bloga Danse Macabre z pewnością dobrze pamiętają, że podstawą zaprzęgu jest skonwertowany model West European Cart od Master Box LTD, którego recenzję opublikowałem na blogu jakiś czas temu.



Pozwolę sobie przypomnieć to, co napisałem w poście w którym zaprezentowałem bliżej w poście Strażnicy dróg z Averlandu. Rekrutacja, część 6. Stronnicy - Zaprzęg i Rydwan/West European Cart od Master Box LTD (minirecenzja).
Poniżej zamieściłem zdjęcia powozu i rydwanu dla Strażników dróg z Averlandu, które wykonałem bazując na częściach modelu West European Cart od Master Box LTD. 
Aby gotowy powóz mógł zmieścić się na podstawce rydwanowej o wymiarach 50 x 100 mm musiałem skrócić oryginalny model wozu o 1/3 długości. 
Do wykonania plandeki użyłem taśmy maskującej, którą nałożyłem na szkielet wykonany z listewek wyciętych z plasticardu oraz spinaczy biurowych.
Ponadto, nie byłbym sobą gdybym tu i ówdzie nie dodał paru bitsów, jednak tym razem mocno się ograniczyłem i nie zrobiłem z pojazdu choinki.
Konie pociągowe to modele pochodzące z zestawu Reiksguard Knights/ Knightly Orders od GW. Przy czym usunąłem siodła i za pomocą Green Stuffu starałem się wyrzeźbić brakujące elementy ladrów. To moje pierwsze rzeźbienie więc szału nie ma, poza tym postaram się by te elementy nie rzucały się zbytnio w oczy po pomalowaniu modeli.
A jeśli jesteście ciekawi jak malowałem pojazd to kliknijcie w następujące odnośniki: Epizod 1 oraz Epizod 2 i Epizod 3. Z kolei TUTAJ możecie przeczytać nieco więcej o budowaniu podstawek pod modele.

Na koniec w ramach ciekawostek zdjęcie zaprzęgów, które zbudowałem i pomalowałem do Warheim FS.

Na poniższe zdjęcie możecie śmiało kliknąć prawym przyciskiem myszy i otworzyć obraz w nowym oknie. Zdjęcie jest dość duże i powinniście zobaczyć znacznie więcej szczegółów.

A gdyby szanowne państwo-draństwo chciało obejrzeć zdjęcia pozostałych drużyn to zapraszam na FB profil gdy Warheim FS, gdzie znajdziecie albumy z fotografiami pomalowanych modeli.


***
I to by było na tyle. Mam nadzieję, że szanowne państwo-draństwo nie znudziło się za bardzo lekturą powyższego wpisu. Zostało jeszcze kilka dni, więc zachęcam was do udziału w #14 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz propagowania inicjatywy wśród znajomych. Publikujcie wpisu na swoich blogach lub blogach swoich znajomych, a o wpisach informujcie w komentarzach na łamach bloga Fantasy w miniaturze.

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na wyróżnione pogrubieniem odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz