sobota, 31 maja 2014

Podsumowanie miesiąca. Maj.

Maj to 28 postów opublikowanych na łamach bloga.

W maju pomalowałem modele Poszukiwacza Złota oraz Trollobójców od Games Workshop. Opublikowałem także kolejne zdjęcia zdjęcia Nieumarłych pomalowanych w 2013 roku: Lahmia. Oraz zakończyłem prace nad Pomnikiem Pięciu, który stoi na placu targowym w Oldenlitz, a wcześniej skleiłem modele Khazadów z Gór Krańca Świata.

Z kolei w ramach przybliżania państwu-draństwu historii uniwersum Warhammera Fantasy udostępniłem na blogu cztery wpisy zawierające informacje na temat Valayi Pamiętającej i Pani z Jeziora oraz rozpocząłem publikację wpisów zawierających informacje na temat religii i wierzeń - część pierwsza dostępna jest TUTAJ, a druga TU.


Na blogu zamieściłem także pięć recenzji: Big Dragon Shields, Bugs Basing Kit i Food Supplies Basing Kit od Ristuls Extraordinary Market oraz Groceries i Supplies od Tabletop World.

Oraz opublikowałem dwa wpisy organizacyjne. Pierwszy dotyczył uporządkowania bloga Warheim FS i stworzenia bloga Oldenlitz. Z kolei drugi, poświęcony był między innymi nagrodzie Liebster Award.

Na blogu udostępniłem także erratę zasad gry Warheim FS oraz opublikowałem zdjęcia mojej córki Hanny.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#164, #165, #166 oraz #167) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#63, #64, #65 oraz #66 i #67) na Wrotach.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz