wtorek, 20 maja 2014

Organizacyjnie #6

Uważni czytelnicy z pewnością zauważyli kilka zmian, które pojawiły się na prowadzonych przeze mnie blogach.

Po pierwsze założyłem nowego bloga Oldenlitz na którym będą pojawiać się tylko wpisy związane z makietami miasta Oldenlitz.

Po drugie, zainspirowany layotem bloga Spiky Rat Pack zmieniłem wygląd bloga Warheim FS, zresztą w podobnym stylu utrzymałem nowy blog Oldenlitz.

Przy okazji z bloga Warheim FS usunąłem wpisy niezwiązane z zasadami i gadżetami do gry WFS. Odtąd tylko wpisy dotyczące bezpośrednio podręcznika, dodatków i zasad gry będą pojawiać się na tym blogu.

Mam nadzieję, że szanownemu państwu-draństwu podoba się 'lekki' layout nowych blogów.

Tradycyjnie na blogu quidamcorvus będą pojawiać się wszystkie wpisy, a sam blog zostanie utrzymany w dotychczasowej 'ciężkiej' formie.

Jak zwykle wszelkie komentarze i uwagi mile widziane.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy

Mordheim i Warheim FS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz