czwartek, 22 lutego 2018

Poradnik: Stół, lichtarz i latające księgi.
Tutorial: Table, candlestick and flying books.

Dziś pozwolicie, że w kilku krokach pokażę Wam jak złożyłem stół z lichtarzem i latającymi księgami, czyli kolejny element wyposażenia makiety budynek zamożnego mieszczanina do Warheim FS.
Today, you will allow me to show you in a few steps how I made a table with a candlestick and flying books, or another piece of model equipment for a building a wealthy burgher to Warheim FS.



Do wykonania znacznika użyłem elementów pochodzących z zestawów Books and BookHolders oraz Candles and Candlesticks i Runic Tables and Altars od Ristuls Extraordinary Market widocznych w prawym dolnym rogu poniższego zdjęcia.
I used elements from sets Books and BookHolders and Candles and Candlesticks and Runic Tables and Altars from Ristuls EM to make a marker table with a candlestick and flying books visible in the bottom right corner of the picture below.



    Przy użyciu ręcznej wiertarki oraz spinacza biurowego i kleju cyjanoakrylowego spinowałem elementy.

    Następnie skleiłem całość w ten sposób, by księgi łączyły się narożnikami dając złudzenie lewitacji.

    Ponadto, na okrągłej podstawce wyrzeźbiłem z masy modelarskiej bruk.

    Po wyschnięciu kleju pomalowałem całość farbami akrylowymi, a efekt końcowy mogliście obejrzeć TUTAJ.
    Using a manual drill and office clip and cyanoacrylate glue, I was fastening the elements.

    Next, I glued the whole in such a way that the books would join the corners as if they were levitating above the surface of the table.

    In addition, I carved a pavement from a modeling mass on a round base.

    After the glue has dried, I painted the whole with acrylic paints, and you could see the final effect HERE.



    Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
    I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


    Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

    A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
    You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

    And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.


    Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
    dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
    Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
    Mordheim i Warheim FS.

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz