piątek, 3 sierpnia 2018

Rotten Circus od Rotten Factory na INDIEGOGO.
Rotten Circus from Rotten Factory on INDIEGOGO.

Dziś na DansE MacabrE oddaje głos Pawłowi z Rotten Factory!Today at DansE MacabrE I gives voice to Paweł from Rotten Factory!


Hej wszystkim!

Nazywam się Paweł Jakub Górecki i od dawna, moją pasją jest rzeźbienie i kolekcjonowanie figurek. W pewnym momencie postanowiłem poświęcić cały swój czas tym pasjom – tak powstało Rotten Factory. Dziś moja firma pozwala mi rozwijać się w kierunku, który uwielbiam i poznawać coraz to nowych zakręconych ludzi ze świata w sakli 28 mm. 
Hi everyone!

My name is Pawel Jakub Gorecki and for a long time now my passion is miniature sculpting. Not to mention collecting miniatures. At some point, I decided to take the next step - this is how Rotten Factory came into existence. Today my company enables me to develop in a way which I love and to meet many freaks from 28 mm scale world.
Rotten Circus.
Projektem, którym aktualnie się zajmuje jest Rotten Circus, którego pomysł podsunął mi QC (tak ten QC z tego bloga), w jednej z rozmów na FB. Od początku działania firmy, praktycznie wszystko w niej robię sam, więc pomimo tego, że pomysł padł w styczniu, to dopiero teraz udało mi się go zrealizować. Muszę przyznać, że jest to jedna z najprzyjemniejszych przygód, jeśli chodzi o Rotten Factory. Nigdy wcześniej nie poczułem się tam mocno częścią figurkowego świata. Nawiązałem również kontakt z fajnymi i kreatywnymi ludźmi, którzy motywowali mnie w trudnych chwilach i dawali sugestie i rady. W pewnym momencie do projektu dołączyły dwie osoby: Patrick Lorente i Mathias Rizell. Gdyby nie ich wsparcie realizacja projektu opóźniłaby się sporo. 
The project in which I'm now involved is Rotten Circus. The idea comes from QC (yes, QC from this blog), it was in one of FB conversations. From the beginning of my company I care for almost everything here. This is why I was able to realize this project only a few days ago, even though the suggestion took place in January. I have to say it is the best adventure when it comes to Rotten Factory. I do not think I've ever felt as much part of the miniatures world ever before. I’ve also met many cool and creative people who motivated me in difficult times and gave many suggestions and advice. At some point two people joined the project: Patrick Lorente and Mathias Rizell. I suppose that without their support,the implementation of this project would have been delayed a lot.

Rotten Circus.
Środki pozyskane z kampanii chcę przeznaczyć na zrealizowanie reszty moich projektów. Pozwolą mi one również na dalszą współpracę ze świetnymi artystami. Równie ważne są dla mnie relacje i kontakt z Wami. Dlatego z chęcią wysłucham waszych sugestii i z nawiąże współpracę.

Możecie się skontaktować ze mną TUTAJ, a więcej na temat ROTTEN CIRCUS znajdziecie na INDIEGOGO
Paweł 
I would like to allocate funds obtained from the campaign to carry out rest of my projects. This would also allow me to continue working with great artists. Relationships and contact with you all are equally important to me. Therefore, I will gladly hear your suggestions and establish cooperation.

You can contact me HERE and more information about ROTTEN CIRCUS you can find on INDIEGOGO.
Paweł


Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.

 

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz