poniedziałek, 7 stycznia 2019

Raport bitewny: Strażnicy dróg z Averlandu vs Piechota Morska z Marienburga.
After battle report: Averlanders vs Marienburgers.

Poniżej opublikowałem zdjęcia pierwszej z dwóch potyczek Warheim FS, które w grudniu stoczyłem w Innym Wymiarze w Katowicach. 

Rozgrywkę stoczyliśmy według zasad scenariusza skrzynia skarbów z podręcznika podstawowego do Warheim FS, który możecie pobrać STĄD.


Do bitwy wystawiłem Strażników dróg z Averlandu naprzeciw Piechoty Morskiej z Marienburga, którą dowodził Szczery.


W szeregach mojej kompanii do walki stanęli między innymi Pogromcy Trolli oraz Najemne Ostrze - Ogr Ochroniarz.
Below I published photos of the first of two battles in Warheim FS, which in December I fought in Innym Wymiarze in Katowice.

The game scenario have fought according to the rules treasure chest with the rulebook for Warheim FS, which you can download HERE.

For the battle I staged my Averlandes in front of the Marienburgers, commanded by Szczery.

In the ranks of my warband, among others, a the Dwarf Troll Slayers and Hired Sword - the Ogre Bodyguard stood to fight next to the Human.




Jak możecie wnioskować po liczbie znajdujących się poniżej zdjęć walka nie była długa.

Ponieważ moja drużyna nie była liczna, a modele Krasnoludów nie są zbyt szybkie, postanowiłem zaufać szczęściu i od razu sprawdzić wszystkie miejsca, w których mogłaby znajdować się skrzynia skarbów i nie zostawiać żadnego z budynków na później.

I tak oto Traperzy weszli do pierwszego z budynków, rzuciłem kostkami, a wynik w postaci dwóch 6 oznaczał zwycięstwo
 
As you can infer from the number of pictures below, the fight was not long.

Since my warband was not large, and Dwarf models are not very fast, I decided to trust my luck and immediately check all the places where the treasure chest could be and leave no building for later.

And so the Trappers entered the first of the buildings, I threw my dice, and the result in the form of two 6 meant victory.


Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.

 

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz