czwartek, 31 października 2019

Podsumowanie miesiąca. Październik.

W październiku na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 30 postów.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Bitwie nad rzeką Sannez, Oblężeniu Couronne, a także Ludwiku Pochopnym oraz Wojnach Rycerskich i Upadku Mousillon.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

W środy w galerii zaprezentowałem szanownemu państwu-draństwu ukończone prace, wśród których znaleźli się kultyści od Rotten Factory: TUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ, a także samotny Posłaniec Nocy od Games Workshop.

Z kolei w ramach #62 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, którego gospodarzem jest Micz z bloga Paint and Kill, pomalowałem modele z serii Citizens of the Old World od Herest Lab.

W warsztatowe czwartki opublikowałem dwa poradniki w których pokazałem Wam mój sposób na zrobienie dachówki z drewnianych listewek, strzechy z pędzla ławkowca oraz świec z przewodów elektrycznych. Ponadto mogliście zobaczyć przygotowany do malowania model dzidomiotu, do czekające w kolejce na malowanie kompanii Nocnych Goblinów do Warheim FS. Na tych modelach, po zakończeniu aktualnych projektów planuję przetestować farby contrast od Games Workshop.

W piątki zrecenzowałem Citizens of the Old World od HeresyLab, Spichlerz oraz Stodoła II od Tereny do Gier i Battlefield Plates od AlienLAB Creator.

W soboty opublikowałem zdjęcia nagród ufundowanych na turniej Warheim FS - Dwie Wieże przez Avatars of War oraz Valkiria Miniatures.

Z kolei w ramach akcji Między Młotem a Kowadłem... na blogu DansE MacabrE na pytania odpowiedział Elmin z bloga Paint for the Paint God.

Odnośniki do wszystkich opublikowanych do tej pory wywiadów znajdziecie TUTAJ.

Poinformowałem Was także o trwających pracach nad magicznymi przedmiotami do Warheim FS.

Opublikowałem także kolejne wydania cyklu Zebrane z tygodnia: #447, #448 oraz #449 i #450.

...oraz z życia Stefana #4 oraz #5.




I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu, pomimo całkowitego zablokowania na FB odwiedziliście DansE MacabrE ponad 11k razy, a wśród stron z których najczęściej wchodziliście na blog znalazły się Gardens of Hecate oraz Wrota - polska sieć blogów bitewnych oraz Warheim Fantasy Skirmish.

Z kolei wśród najczęściej czytanych postów, poza ostatnimi odcinkami Zebranych z tygodnia, znalazły także wpisy Organizacyjnie. Coś się kończy, coś zaczyna. Czyli nowe forum Warheim FS oraz Poradnik: Teufelsberg, część 2: Dachówka i Poradnik: Teufelsberg, część 1: Mur pruski.

Na dzień 31102019 blog posiada 250 obserwatorów i 533 polubień na on FB oraz 3031 opublikowanych postów.


Dziękuję bardzo moim Patronom: Jacek D., Michal R.Piotr F., Tomek W.Sebastian K.Shawass za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl. A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz