niedziela, 30 kwietnia 2023

Podsumowanie miesiąca. Kwiecień.

kwietniu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 22 posty.

Wziąłem udział w Figurkowym Karnawale Blogowym oraz opublikowałem relację z Turnieju Warheim FS, a także udostępniłem zasady Gangu przemytników do Warheim FS.

galerii opublikowałem zdjęcia ŻołnierzaOgara Chaosu, Rydwany oraz Skinka.

W warsztacie przygotowałem do malowania modele Jeźdźca Wilków oraz Wilkora, a także Ogra i Rydwan.

Zrecenzowałem modele Ogre Thug od North Star Military Figures, Jan bez Ziemi od Footsore Miniatures oraz Arnold "Nine-Toes" od Dunkeldorf Miniatures i Szablozębny od Avatars of War.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Poleciłem Wam także wysłuchanie audiobooków z serii Hajmdal Bunt i Więzy Krwi Dariusza Domagalskiego.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 14.5k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Galeria: Zbrojna kompania z Ostlandu. Żołnierz IV, stronnik oraz Podsumowanie miesiąca. Marzec i Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #104: Kwiecień plecień....

Na dzień 30042023 blog posiada 256 (+0) obserwatorów i 926 (+1) obserwujących na FB oraz 3888 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz