piątek, 31 marca 2023

Podsumowanie miesiąca. Marzec.

marzec na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 24 postów.

Miesiąc rozpocząłem od podsumowania #102 edycji Figurkowe Karnawału Blogowego, a także opublikowałem zaktualizowaną wersję podręcznika do Warheim FS.

galerii opublikowałem zdjęcia Żołnierza, Ogara Chaosu, Srebrnego Hełmu oraz Salamandrę.

W warsztacie relacjonowałem budowę (TUTAJ  TUTAJ) modułowego stołu z ruinami Mordheim, a także przygotowałem do malowania modele NiewolnikówHobgoblina oraz Jeźdźca Wilków i Jeźdźca Wilków.

Zrecenzowałem modele People from the Docks No1 od Rotten Factory, Arquebusier od MOM Miniaturas oraz Dwarf Female Aiviel od Scibor MM i Dwarven Pillars od Mini Monsters.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, a w lipcu mogliście poznać bliżej Skaveny (TUTAJTUTAJ oraz TUTAJ i TUTAJ).

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Poleciłem Wam także wysłuchanie audiobooków z serii Hajmdal - Początek podróży i Księżyce Monarchy Dariusza Domagalskiego.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 13k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Poradnik: Teufelsberg, część 1: Mur pruski oraz Organizacyjnie: Podręcznik Warheim FS oraz regulamin i scenariusze na turniej mRagnarok vol. 1 i Figurkowy Karnawał Blogowy. Podsumowanie #102 edycji.

Na dzień 31032023 blog posiada 256 (+0) obserwatorów i 925 (0) obserwujących na FB oraz 3866 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz