niedziela, 30 czerwca 2024

Podsumowanie miesiąca. Czerwiec.

czerwcu na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 25 postów.

Na początku miesiąca w raporcie bitewnym podzieliłem się wrażeniami z rozgrywki, a na koniec miesiąca opublikowałem zasady kompanii Bractwo Rycerskie do Warheim FS.

galerii opublikowałem zdjęcia Gnoblara, Milicjanta oraz Mistrza Inżyniera i Yamabushi.

W warsztacie kontynuuję malowanie modeli Marienburgczyków Middenheimczyków (żółtyczerwony oraz niebieski i brązowy), a także przygotowałem do malowania ogra oraz bohaterów, kultystów i niewolników Potwornego ludu Nurgla.

Zrecenzowałem modele Bear Musketeer i Pigmar Priest od Tiny Furniture oraz Ugruk-tar Goblin Mercenaries od SpellCrow i Barbarian Elite No 1 od Rotten Factory.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, które możecie przeczytać TUTAJTUTAJTUTAJ oraz TUTAJ.

Polecam Wam także wysłuchanie, dostępnych między innymi na Storytel, audiobooków Zabójca Demonów. William King i Herezja Horusa: Wywyższenie Horusa, Dan Abnett.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu boty oraz szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE ponad 13k razy.

Na dzień 30062024 blog posiada 253 (0) obserwatorów i 924 (-1) obserwujących na FB oraz 4191 opublikowanych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz