czwartek, 28 kwietnia 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #20: Magia - Leisynn, Mercenaries Mage

Witam szanowne państwo-draństwo w dwudziestej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby jeszcze ktoś z was czytających Danse Macabre nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący bloga Wojna w miniaturze.


Do tej pory, co łatwo wywnioskować po tytule posta, odbyło się dziewiętnaście edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ


Gospodarzem dwudziestej edycji jest Czaki, którzy na łamach bloga Codename: Wargaming opublikowali wprowadzenie zawierające temat na kwiecień, Magia!


To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.

***
W ramach #20 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem model Leisynn, Mercenaries Mage od Reaper Miniatures, figurkę na łamach bloga zrecenzowałem jakiś czas temu.

Warheim FS model czarnoksiężnika będzie można spotkać jako Postać Dramatu towarzyszącą złym i chaotycznym kompaniom.












Przy okazji szanowne państwo-draństwo pozwoli, że przypomnę wam dioramę z Imperialnymi Magistrami Magii.



TUTAJ znajdziecie więcej zdjęć dioramy, a TUTAJ poradnik w którym krok po kroku przedstawiłem kolejne etapy budowy.

***
I to by było na tyle. Mam nadzieję, że szanowne państwo-draństwo nie znudziło się za bardzo lekturą powyższego wpisu. Zostało jeszcze kilka dni, więc zachęcam was do udziału w #20 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz propagowania inicjatywy wśród znajomych. Publikujcie wpisu na swoich blogach lub blogach swoich znajomych, a o wpisach informujcie w komentarzach na łamach bloga Codename: Wargaming.

***
Przy okazji niniejszej publikacji pozwoliłem sobie dość bezczelnie umieścić w tekście kilka odnośników do wpisów zamieszczonych między innymi na Danse Macabre w latach przeszłych z nadzieją, że szanowne państwo-draństwo znajdzie trochę czasu by przeczytać to, co wówczas z różnych powodów udostępniłem. Jeśli więc jeszcze tego nie uczyniliście, możecie zrobić mi dobrze i kliknąć na wyróżnione pogrubieniem odnośniki, a jeśli uznacie to za warte waszego zachodu, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza.

I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz