środa, 24 lutego 2016

Zmiany, zmiany, zmiany...

Ostatnio rzadko udzielam się zarówno na Azylium jak i na łamach Danse Macabre, a mam trochę zaległości.

Jak dobrze wiecie QC jakiś czas temu udostępnił nową wersję podręcznika do Warheim FS oznaczoną jako 2K6. I właśnie w tym podręczniku miały ukazać się zmiany o których napiszę poniżej. Niestety nie wyrobiłam się na czas i nie zdążyliśmy wprowadzić zmian przed turniejem Piekło pocztowe...

Ale turniej się odbył, pora więc zaktualizować podręcznik...

Poniżej w skrócie przedstawię wam główne zmiany, jakie wprowadziłam do zasad. Jak zauważycie, dotyczą one głównie drużyn ludzi.

  • Po pierwsze zdegradowałam Poruczników do stopnia Sierżanta, a wszyscy Sierżanci otrzymali zasadę specjalną Podoficer.
    Sierżant pojawił się także w szeregach kompanii Muszkieterów z Nuln.

  • Po drugie, wszystkie drużyny ludzi (poza Łowcami czarownic i Siostrami Sigmara) otrzymały dostęp do rydwanu...
  • ...oraz po trzecie, wszystkie drużyny ludzi otrzymały możliwość rekrutowania kawalerzystów - stronników.

I tak u Łowców czarownic Sióstr Sigmara jest to Rycerz zakonny.

 


Z kolei Żołnierze z Reiklandu oraz Muszkieterzy z Nuln dostali Rajtara, który wcześniej występował jedynie w szeregach Strażników dróg z Averlandu.

Ponadto Żołnierze z Reiklandu mogą wybierać pomiędzy Rajtarem a Flagelantami, zaś Piechota Morska z Marienburga pomiędzy Przepatrywaczem a Bukanierem (dawnym krasnoludzkim Kaprem).

Kolejna zmiana dotyczy Gladiatorów z Jałowej Krainy, który mogą wcielić w swoje szeregi Nomadę, który do tej pory występował wśród Zbrojnej chorągwi z Kisleva.

W przypadku Piechoty Morskiej z Marienburga wprowadziłam jeszcze jedną zmianę, a mianowicie obniżyłam cenę Harpuników do 35 zk i dodałam im zasadę specjalną zwiadowca.

Poprawioną edycję podręcznika można już pobrać w wersji RAR oraz PDF.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz