niedziela, 31 października 2021

Podsumowanie miesiąca. Październik.

październiku na łamach bloga DansE MacabrE opublikowałem 27 postów.

galerii zameldowali się Niewolnik, Łucznik oraz Psy bojowe i Chorąży.

W warsztacie rekrutowałem Bombardiera z moździerzem do Psów Wojny  oraz zrecenzowałem Pile of Skulls oraz Hell Basing Kit i Skeletons od Alien Lab Miniatures, a także Post apocalyptic miniatures od Orzol Studio oraz Dwarf Chief od Scibor MM.

Na blogu zamieściłem także zasady Postaci Dramatu - Ramhotep Wizjoner, Mistrz Rzemieślników.

Opublikowałem także drugą i trzecią część poradnika, w którym krok po kroku pokazuję jak zbudowałem budynek specjalny, a także rozpocząłem publikowanie relacji z budowy stołu z ruinami Mordheim.

Wtorki to od dłuższego czasu dzień w którym publikuję fragmenty historii Starego Świata, w minionych tygodniach mogliście przeczytać o Księstwie Parravon: Ludność i polityka, Książę Kasjan z Parravon oraz Relacje z sąsiednimi księstwami i barwy księstwa, a także Znaczące miejsca.

Podzieliłem się z Wami wrażeniami z wysłuchania dostępnych na Sorytel słuchowisk na podstawie opowiadań Jakuba Ćwieka: Robin Hood i Szmaragdowy Król oraz Szepczący w eterze.

Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

Podsumowałem także kolejne tygodnie na blogu Wrota - polska sieć blogów bitewnych: #013#014, #015 oraz #016 #017. 

Zamieściłem także #032 odcinek z życia Stefana.


I na koniec trochę statystyk.

W minionym miesiącu szanowne państwo-draństwo odwiedziło DansE MacabrE blisko 9k razy.

Wśród najczęściej czytanych postów znalazły także wpisy Recenzja: Post apocalyptic miniatures od Orzol Studio oraz Warsztat: Budowa stołu modułowego 'Ruiny Mordheim', część 1 i Storytel: Robin Hood i Szmaragdowy Król. Jakub Ćwiek.

Na dzień 31102021 blog posiada 255 obserwatorów i 793 polubień na FB oraz 3617 opublikowanych postów.

Dziękuję bardzo moim Patronom: Arkadiusz Ś., Maciek K., Miłosz K., Jacek D., Sebastian K., Tomek W., za wsparcie bloga DansE MacabrE oraz gry bitewnej Warheim FS.

Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz