sobota, 31 stycznia 2015

Podsumowanie miesiąca. Styczeń.

styczniu na łamach bloga Danse Macabre zamieściłem 27 wpisów, czyli nieco więcej niż w minionym 2014 roku.

Bieżące podsumowanie miesiąca pozwolę sobie zacząć od zamieszczenia odnośnika do wpisu zawierającego podsumowania 2014 roku oraz posta traktującego o Niedokończonych opowieściach, czyli temacie 5 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego.

Rok 2015 rozpocząłem od kontynuacji prac nad modelami wchodzącymi w skład kompanii Strażników dróg z Averlandu i tak w 
styczniu udało mi się pomalować figurki Pikinierów, których możecie obejrzeć TU i TU oraz Myśliwych, których fotografie dostępne są TU i TU.

styczniu na blogu Danse Macabre zamieściłem pięć recenzji, w których przybliżyłem szanownemu państwu-draństwu zestaw Skulls and Bones Piles Candles and Candlesticks od Ristuls Extraordinary Market Shoulder Boards od Victoria Miniatures oraz figurki Roshtand the Green, Arch Druid i Anirion, Wood Elf Wizard od Reaper Miniatures.

Oprócz w/w wpisów na blogu kontynuowałem także cykl fluffowy i opublikowałem cztery kolejne wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #27: Tradycja Niebios, #28: Tradycja Śmierci, #24: Tradycja Światła oraz #25: Tradycja Życia.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#199, #200, #201 oraz #202) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#98, #99, #100 oraz #101 i #102) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Na blogu opublikowałem także odnośniki do wybranych teledysków, które z różnych względów zwróciły moją uwagę: #58 i #59.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz